Jak powstają filmy reklamowe?

Praca nad koncepcją

Uzyskasz wsparcie

Zastanawia Cię jak powstają filmy reklamowe? Zacznijmy więc od tego, że Twój film reklamowy to coś więcej niż szereg ładnych obrazów okraszonych dobrze dobraną muzyką. To przede wszystkim urzeczywistnienie założeń Twojej strategii marketingowej, odpowiedź na bieżące lub długoterminowe potrzeby biznesowe. Dobrze skonstruowane filmy reklamowe pozwolą Ci sprzedawać więcej i lepiej, pomogą przekazać ideę. Wspomogą handlowców i rozwieją wątpliwości klientów – zachęcą do wybrania właśnie Ciebie.

Jaka jest intencja Twojego filmu reklamowego?

To podstawowa informacja, pozwalająca rozpocząć współpraćę. Film reklamowy to komunikat, który wysyłasz do klienta. Co chcesz w nim powiedzieć? Przedstawić szeroki wachlarz usług? Zaprezentować nowy produkt lub usługę? Wyedukować odbiorcę? Wskazać wartości jakimi się kierujesz?

Określ kanał dystrybucji i grupę docelową

W zależności od tego, w jaki sposób odbiorca ma trafić na Twój film, będzie oglądać go w inny sposób, z innym nastawieniem, na różnych rodzajach urządzeń. Inaczej konstruuje się kampanię na instagrama, inaczej reklamę telewizyjną, a jeszcze inaczej film produktowy dołączany do oferty w Twoim sklepie.

Jakie zasoby udostępnisz?

Być może chcesz zamówić usługę i otrzymać gotowy film – nie ma problemu, zajmiemy się tym! Jesteśmy jednak otwarci na zaangażowaną współpracę. Może masz piękne biuro, które chcesz pokazać? Czy jesteś w stanie udostępnić swój produkt albo jego prototyp? Czy chcesz, żeby w filmie zagrali pracownicy firmy? Jednak wolisz zdecydować się na kogoś popularnego? Nie ma problemu!

Scenariusz - kluczowy etap

Wyposażeni w wiedzę, zabierzemy się do tworzenia koncepcji Twojego filmu reklamowego. Oprzemy się na aktualnych trendach, poszperamy w kulturowych odniesieniach, skorzystamy ze sprawdzonych struktur narracyjnych i oprzemy się na doświadczeniu. Jeśli zaakceptujesz koncepcję, rozwiniemy ją i przygotujemy szczegółową wycenę.

Powiedz, co Ci chodzi po głowie?

Plan zdjęciowy

Ten etap rozpala zawsze wyobraźnię – klientów jak i nas samych! Zapewnimy sprzęt, ludzi i fachowe podejście wymierzone do potrzeb projektu i możliwości budżetowych. Zawsze lubimy, kiedy klienci osobiście zjawiają się na planach zdjęciowych!

Postprodukcja filmowa

Montaż, udźwiękowienie, dobor muzyki, animacje, efekty specjalne, color grading – czyli wszystkie elementy, które przekształcają surowy materiał z kamery w gotowy film. Na tym etapie konsultujemy kolejne wersje i wprowadzamy poprawki na bieżąco, żeby efekt końcowy spełniał założenia i przewyższył oczekiwania! W standardzie oferujemy 2 sesje poprawkowe do każdego projektu.

Prawa autorskie

Dbamy o to, by elementy wchodzące w skład filmu reklamowego nie naruszały cudzej własności intelektualnej – dzięki temu nie musisz obawiać skutków jego publikacji i zachowasz pełną swobodę korzystania z otrzymanego materiału. Dodatkowo – przekazujemy autorskie prawa majątkowe i autorskie prawa zależne do realizowanego materiału, na polach eksploatacji zawartych w umowie.

Przekazanie filmu

Film otrzymasz w jakości i formacie wedle życzenia. Na nośniku, bądź za pośrednictwem internetu. Dodatkowo, zawsze przekazujemy film w najwyższej możliwej jakości na potrzeby archiwizacyjne – jeśli kiedyś zechcesz samodzielnie zmienić coś w materiale, możesz zrobić to bez obaw o utratę jakości.

Jak możemy Ci pomóc?

Strona używa ciasteczek.