Dobrze stworzone relacje z wydarzeń to nie tylko sposób, by przywołać w ich uczestnikach miłe wspomnienia. To także niezastąpione narzędzie marketingowe! Dobre emocje zachęcą do udostępniania takiego filmu, dzięki czemu zasięgi Twojego contentu zbudują się same! Dla tych, którzy nie zjawili się na evencie takie relacje z wydarzeń to zachęta, by wybrać się kolejnym razem.
Dla wydarzeń cyklicznych takich jak festiwale muzyczne, kongresy czy targi, takie relacje z wydarzeń to z jednej strony świadectwo minionych edycji, ale także zapowiedź tego, co wydarzy się podczas następnych. Tworząc reklamę Twojego wydarzenia nie dysponujesz nagraniami z tego, co dopiero się wydarzy. Na szczęście możesz to zilustrować materiałem z poprzedniego roku, uzupełniając go o aktualne informacje.
Zdobycie funduszy i sponsorów dla imprez wymaga nie tylko kontaktów i umiejętności. Filmowe relacje to dobre narzędzie, by pokazać jak będzie wyglądać Twoja impreza, oraz jakich korzyści może spodziewać się sponsor z uczestnictwa w przedsięwzięciu. Liczby są obiektywne i pozwolą podjąć racjonalną decyzję, ale to przeżycie emocji zawartych w filmowych relacjach może być ostatnim elementem, jaki będzie Ci potrzebny by przekonać sponsora do inwestycji. Uśmiechnięte twarze, tłumy ludzi, spontaniczne obcowanie z marką oraz dobra atmosfera będą na pewno przekonujące. Jeśli potrzebujesz takiego narzędzia, wiemy jak stworzyć filmowe relacje które działają – zarówno na uczestników jak i na sponsorów.
Piknik firmowy to pora by zrzucić krawat i pokazać się z innej strony! Relacje z wydarzeń i eventów firmowych pomogą to pokazać. Nie chodzi tu tylko o pracowników, ale też o wizerunek Twojej marki. Pokaż światu, jaki panuje klimat u Ciebie w firmie, jak zintegrowani są ludzie, jak chcą spędzać ze sobą czas – czy dostrzegasz, jaki drzemie w tym potencjał employeer brandingowy? Kiedy tworzymy relacje z wydarzeń i eventów, dbamy o to, by złapać ten klimat na ujęciach – pokaże on ludzką twarz w Twoim marketingu. Dla pracowników będzie czymś więcej niż wspomnieniem – będzie stanowić przedmiot dyskusji podczas spontanicznych spotkań przy kawie, oraz będzie cementować jedność w zespole i zaangażowanie w życie firmy.
Jeśli potrzebujesz więcej contentu, znamy sposoby by go szybko wyprodukować w trakcie wydarzenia. Relacje filmowe można uzupełnić o wywiady z uczestnikami, wypowiedzi specjalistów, nagrania z paneli dyskusyjnych w formie podcastów, stories na Instagrama lub Reels na YouTube, mini-prezentacje stoisk, zajawki produktu a nawet zabawnego flash-moba! Ludzie i energia są już na miejscu, wystarczy nimi odpowiednio pokierować!
Takie nagrania mogą zarówno wzbogacić Twoją relację filmową jak i stanowić osobny materiał, do szerszego prezentowania w różnych kanałach. Odpowiednio przygotowana komunikacja marki pozwala wycisnąć z wydarzenia najwięcej korzyści. Takie relacje filmowe mogą wymagać czasem więcej niż jednego operatora, jesteśmy w stanie przygotować dla Ciebie zespół ludzi, którzy obsłużą wydarzenie ze smakiem, taktownie i sprawnie. Sprawdź również inne, świadczone przez nas usługi takie jak: filmowanie dronem oraz filmy produktowe.