Spot kinowy PWM Opera

Książka to kultura, a jeśli mówimy o serii książek traktujących o życiorysach gwiazd opery, to mamy do czynienia z kulturą wysoką. Prezentowanie takiej oferty wymagało szlachetności i przejrzystości – zainteresowane osoby same sięgną po takie książki, trzeba je tylko poinformować, że zostały wydane. Postawiliśmy na czystą formę, dlatego nasz spot kinowy ma białe tło i przedstawia wyłącznie książki, wraz z minimalistyczną typografią.

Polskie Wydawnictwo Muzyczne postawiło na emisję spotu reklamowego w kinach. Poza stworzeniem samej animacji i nagraniem lektorskim przygotowaliśmy także paczkę DCP, dzięki której klient mógł bezpośrednio wysłać plik do emisji bez obaw o aspekty technologiczne.

Emisja filmów reklamowych w kinach to doskonała metoda na dotarcie do osób, które cenią sobie obcowanie z kulturą w poważny sposób. W dobie Netflixa i innych platform VOD, kiedy dostęp do filmów jest nieograniczony, do kin chodzą wyłącznie osoby którym zależy na nowościach, lub które cenią sobie obcowanie ze srebrnym ekranem. To doskonale filtruje odbiorców reklamy i pozwala na skuteczne dotarcie do zamierzonego targetu demograficzno-społecznego.

Zadanie

Przygotowanie spotu reklamowego do kin

  • Założenia

    Prezentacja nowej serii książek

  • Klient

    Polskie Wydawnictwo Muzyczne

Strona używa ciasteczek.