Cennik

Filmy reklamowe cennik

Film jest usługą szytą na miarę, dlatego prezentacja jednoznacznego cennika może nie być miarodajna w odniesieniu do Twojego projektu. Każdy projekt musi być wyceniony indywidualnie ze względu na mnogość zmiennych, które wpływają na cenę. O szczegółach dowiesz się w dalszej części tej strony. Jako punkt odniesienia przygotowaliśmy widełki cenowe oraz jaki efekt można w tych ramach uzyskać.

od 1000zł

  • wypowiedź do kamery z montażem
  • wykonanie nagrań dronem
  • prosta prezentacja produktu

2500-5000zł

  • Jeden dzień zdjęciowy z jednym realizatorem. Brak przygotowanego wcześniej scenariusza. Kamera 4k oraz podstawowe światło. Przy górnych widełkach może pojawić się na planie modelka/model (osoba bez zdolności aktorskich) i wizażystka – alternatywnie do filmu dołączymy proste animacje.
    Lokacja darmowa lub udostępniona przez klienta.
  • Zaawansowana prezentacja produktu bez udziału człowieka
  • Prosty billboard sponsorski do TV
  • Od 2500zł zaczyna się realizacja reportażu z 1-dniowego wydarzenia

5000-15 000zł

  • Jeden lub dwa dni zdjęciowe, minimum 2-osobowa ekipa. Scenariusz przygotowany przed realizacją. Kamera i optyka klasy kinowej oraz bardziej rozbudowany zestaw oświetleniowy.
    W razie potrzeb na planie pojawiają się: dźwiękowiec, wizażystka, asystent.
    Można liczyć na 1 profesjonalnego aktora i/lub na wynajem lokacji oraz bardziej zaawansowane animacje.
  • Film korporacyjny to przeciętnie koszt od 10 000zł

od 15 000zł wzwyż

  • 2/3-dniowe realizacje w standardzie z poprzedniego punktu
  • Wszystkie realizacje w najwyższym standardzie, z pełną ekipą filmową (wizażystka, dźwiękowiec,oświetleniowiec, kostiumograf, scenograf). Poza scenariuszem przygotowujemy także scenopis. Możliwy wynajem nietypowych lokacji, lub budowa autorskiej scenografii. W filmie występują zawodowi aktorzy.

Co wpływa na cenę filmu reklamowego?

Wbrew pozorom czas trwania filmu ma bardzo niewielki wpływ na jego koszt. Najbardziej kosztowne w produkcji filmowej są przygotowania, oraz wszystko to, co znajduje się przed kamerą – lokacje, aktorzy, scenografia, kostiumy, pojazdy. Produkcja filmów reklamowych składa się niezmiennie z trzech etapów: preprodukcji, produkcji i postprodukcji.

Preprodukcja

To wszystkie czynności, które mają miejsce zanim na planie zjawi się ekipa. Jest to najbardziej praco- i czaso-chłonny etap produkcji filmowej.

  • Tworzenie scenariusza i scenopisu
  • Poszukiwanie i wynajem lokacji
  • Casting lub pozyskanie znanych aktorów
  • Dobór kostiumów
  • Projekt i przygotowanie scenografii/rekwizytów
  • Organizacja nietypowych rozwiązań technicznych
  • Zebranie ekipy zdjęciowej
  • Umowy oraz aspekty prawne realizacji
  • Przygotowanie planu pracy

Produkcja

Składa się tak naprawdę z czynności bezpośrednio poprzedzających plan zdjęciowy i samej realizacji nagrań. Jeśli na etapie preprodukcji zadbano o wszystko co ważne, zwykle zdjęcia przebiegają sprawnie i efektywnie:

  • Montaż scenografii i rozwiązań technicznych
  • Dostarczenie sprzętu
  • Charakteryzacja, kostiumy
  • Plan zdjęciowy
  • Sprzątanie i przywrócenie lokacji do stanu pierwotnego

Postprodukcja

Czyli to co dzieje się z Twoim filmem po wykonaniu nagrań.

  • Montaż
  • Udźwiękowienie
  • Kompozycja lub dobór gotowej muzyki
  • Color grading
  • Nagrania lektorskie
  • Animacje 2D/3D
  • Efekty specjalne
  • Przygotowanie plików do użytku/emisji

Jaki jest Twój budżet?

Dobrze wiesz ile kosztują filmy w Hollywood – to doskonały dowód na to, że realizacja filmowa jest w stanie pochłonąć każde pieniądze. Dlatego ważne jest, żebyś na początku naszej współpracy określił budżet jaki chcesz przeznaczyć na stworzenie swojego filmu. W ten sposób wiemy na jak zaawansowaną lub na jak prostą realizację możemy sobie pozwolić i dopasowujemy rozwiązania techniczno-narracyjne do Twoich możliwości. Robimy to tak, by jak najskuteczniej osiągnąć Twoje cele biznesowe przy danych zasobach. Jeśli budżet jest skromny ale zależy Ci na solidnej produkcji, możesz zapewnić nam lokacje, rekwizyty bądź ludzi którzy wystąpią w filmie. To sprawdzony sposób na wydatną redukcję kosztów i utrzymanie wysokiej jakości.

Jak możemy Ci pomóc?

Strona używa ciasteczek.