Meble Wójcik

YouTube stał się obecnie najpopularniejszym serwisem wyświetlającym reklamy. Bumper Ad na YouTube to reklama wyświetlająca się w serwisie przed właściwą treścią, która daje możliwość pominięcia po upływie 8 sekund. Jeśli sama jest odpowiednio krótka, to możliwość pominięcia reklamy znika. Jedną z metod na prezentację produktu jest ukazanie jego cech z wykorzystaniem niepowiązanego z nią obiektu czy sytuacji. Jeśli produkt jest modularny i umożliwia wiele różnych opcji, to pokażmy różne rzeczy, które mogą do siebie pasować. Jeśli stół jest długi, to pomyślmy o licznych gościach na święta. Jeśli krzesło się nie plami, to oczywiście wykorzystajmy chwilę nieuwagi i plamy, które pojawiają się niemal samoistnie!

W ramach zlecenia stworzyliśmy kampanie social media składającą się z trzech filmów bumper Ad na YouTube – każdy z nich opisywał inną cechę nowej linii produktów Meble Wójcik. Krzesła można zamówić w dowolnym zestawieniu kolorystycznym nóg i tkaniny obicia, dlatego łatwo dopasować je do każdego wnętrza. Zastosowana w materiałach nowoczesna technologia zapewnia, że tkanina jest hydrofobowa i nie pochłania plam, dzięki czemu dłużej możemy cieszyć się ich nowym wyglądem. Ostatni produkt przedstawiony w kampanii to stół, którego możliwość rozłożenia była naprawdę zaskakująca!

Zadanie

Stworzenie serii reklam na YouTube

  • Założenia

    Lekko i zabawnie

  • Klient

    Meble Wójcik

Strona używa ciasteczek.