Film wizerunkowy 22 czerwca, 2020

Farma wiatrowa Przykona – Energa Invest – film wizerunkowy

Gdybyśmy mieli wskazać co najbardziej podoba nam się w naszej pracy, to ten projekt z pewnością znalazł by się na podium. Możliwość zobaczenia z bliska przedsięwzięcia o takiej skali i jednoczesne budowanie opowieści w sposób kreacyjny to nasze ulubione projekty. Taki film wizerunkowy zdarza się w życiu filmowca tylko raz!

Podstawowym wyzwaniem w stworzeniu tego filmu wizerunkowego było zbudowanie wciągającej narracji, która opowie o wyzwaniach i złożoności procesu powstania farmy wiatrowej Przykona. Celem klienta było nie tylko udokumentowanie procesu jej powstawania, ale także stworzenie wokół inwestycji pozytywnego wizerunku – zarówno dla samej farmy jak i jej wykonawcy. Energa Invest zajmuje się realizowaniem inwestycji związanych z energetyką, od budowy sieci energetycznej, przez stawianie bloków energetycznych aż po magazyny energii. Już na etapie briefu pojawił się wymóg, by pokazać spółkę jako rzetelnego i dużego wykonawcę. Naszą własną inwencją było ukazanie tych cech w sposób niebezpośredni. Fim wizerunkowy nie może zakomunikować takich cech w sposób bezpośredni – to nie robi na nikim wrażenia. Jednak subtelne pokazanie tych cech poprzez odpowiednio dobrane kadry, klimat i kolory pozwoliło przekazać te wartości niebezpośrednio ale jednoznacznie.

Ponieważ nie jest to film reklamowy kierowany do dowolnego odbiorcy, lecz film wizerunkowy targetowany do osób z branży energetycznej, historia również musiała być opowiedziana w odpowiedni sposób. Mimo to ogląda się go z przyjemnością i zachwytem nad rozmachem i pięknem inwestycji w farmy wiatrowe.

Zadanie

Kompleksowa realizacja iflmu

  • Założenia

    Budowa wizerunku klienta jako dużego i rzetelnego partnera

  • Klient

    Energa Invest S.A.

Strona używa ciasteczek.