Klient: Motgum
Zlecenie: Całościowa realizacja filmu reklamowego
Filmy produktowe mają w sobie coś, co nas przyciąga – najpierw trzeba zapoznać się z produktem. Bardzo, bardzo blisko. Zwykle poznajemy produkty na wskroś, rozbieramy, oglądamy z każdej strony i zastanawiamy się, jak można ująć najważniejsze cechy w taki sposób, żeby nie tylko oddać dobrze cechy produktu, który mamy sfilmować, ale też pokazać go atrakcyjnie – a merytoryka i plastyka nie zawsze chcą ze sobą wpsółpracować!
Kiedy wiemy już, jak chcemy pokazać na filmie Twój produkt, przystępujemy do pracy w studio. Niektóre ujęcia są proste, inne wymagają więcej zaangażowania – rozbryzgu wody, strumienia powietrza, dodatkowych akcesoriów, a nawet chemii! Najtrudniejsze są te ujęcia, które pozornie są proste – bo jak pokazać produkt, który obraca się 360 stopnii bez pokazywania podpór, na których jest oparty? W fotografii to kilka kliknięć w Photoshopie – w filmie to znacznie trudniejsze i najlepiej jest dobrać takie ujęcie i oświetlenie, które od razu pozwolą uniknąć takich zmian na gotowym materiale.