Reklama do TV 5 sierpnia, 2019

Billboard sponsorski Energa

Dlaczego duże korporacje sponsorują sportowców? Oczywiście dla celów marketingowych. Kiedy więc Energa wspierała polską reprezentację koszykarzy podczas wyjazdu do Chin na mistrzostwa świata w koszykówce mężczyzn, należało się tym koniecznie pochwalić. Naszym zadaniem było przygotowanie spotu i billboardów sponsorskich do telewizji ogólnokrajowej.
Film został zrealizowany z pomocą firmy Portman Lights, która dostarczyła lampy, stanowiące tło głównej akcji.

Billboard sponsorski to często widywana w telewizji wstawka przed lub po programie, która informuje widzów kto jest sponsorem danego programu. Nazywana jest także wskazaniem sponsorskim i stanowi ciekawą alternatywę dla klasycznych filmów reklamowych. Największą zaletą, jest ich bliskie zlokalizowanie w czasie antenowym z programami tematycznymi, lub o wysokiej oglądalności, dzięki czemu dość dobrze możemy targetować komunikat do odbiorcy. Billboard sponsorski niesie jednak ze sobą pewne ograniczenia natury prawnej – chociaż możemy pokazać w nim produkt, to jednak reklama taka nie może mówić nic o jego cechach – może dotyczyć tylko marki lub firmy i korzystać z języka niewartościującego. Co ciekawe, niedopuszczalne jest także zbliżenie na fragment produktu, wizualne sugerowanie jego skuteczności czy wykorzystanie elementów audiowizualnych kojarzących się z istniejącą kampanią reklamową. Wskazania sponsorskie stosuje się zarówno samodzielnie, jak i jako elementy szerszych kampanii o charakterze omni-channel.

Zadanie

Kompleksowa realizacja

  • Założenia

    Wzmocnienie wizerunku marki

  • Klient

    Energa S.A.

Strona używa ciasteczek.