Bebetto

Polski producent wózków dziecięcych zamówił u nas serię lifestylowych reklam produktów. Bebetto w swojej komunikacji kierowanej do klienta stawia na lekką lifestylową formułę. Promują krótkie filmy, na których świeżo upieczeni rodzice prezentowani są w codziennych sytuacjach wraz ze swoimi dziećmi. Wózki stanowią niejako tło wydarzeń, a z filmów bije swobodna, niewymuszona atmosfera. W identyczny sposób potraktowaliśmy naszą część kampanii, wybierając na tło Sopot w środku lata. Plażowo-wakacyjny klimat stworzył doskonałą kanwę do zbudowania szeregu scenek sytuacyjnych. Wózki prezentowane są niejako przy okazji krótkich historyjek pary młodych ludzi. Swobodny klimat i lekka narracja były podstawowymi założeniami dla tej kampanii.

Zadanie

Stworzenie serii filmów wizerunkowych na social media.

  • Założenia

    Lifestylowa kampania wizerunkowa

  • Klient

    Bebetto

Strona używa ciasteczek.